Shopping cart

Subtotal  0,00

View cartCheckout

Werkplekondersteuning

Ervaar optimale prestaties en continue beveiliging met Werkplekondersteuning door WeQonnect. Ons complete pakket biedt essentiële ondersteuning voor eindgebruikerswerkplekken. We nemen proactief beheer van jouw IT-omgeving uit handen, zodat je je kunt concentreren op je core business en de groei van jouw bedrijf. Werkplekondersteuning bij WeQonnect omvat drie belangrijke pijlers:
 

Endpoint Detection & Response (EDR): We monitoren jouw endpoints continu op verdachte activiteiten en isoleren bedreigingen snel om schade te beperken. Ook tegen zogenaamde zero-day kwetsbaarheden. Dit zijn nieuwe beveiligingslekken in software of hardware die nog niet door de fabrikant gerepareerd zijn.

Mail Security: Met onze Mail Security oplossing worden alle inkomende en uitgaande mails gecontroleerd op allerlei cyberdreigingen. We implementeren geavanceerde filters en detectiemethodes om jouw inbox veilig te houden tegen spam, phishing en andere e-mailgerelateerde bedreigingen. Je kunt het zien als een wasstraat voor je mailverkeer: 99% van het vuile mailverkeer wordt schoongespoeld of verwijderd. Bij de overige 1% krijg je een waarschuwing, bijvoorbeeld omdat de verzendende partij hun mailserver foutief heeft ingesteld.

Beheer van Microsoft 365: We helpen je bij installatie, configuratie en probleemoplossing van Microsoft 365-toepassingen zoals Office 365, OneDrive, Word, Excel, Powerpoint en SharePoint. Wist je dat veel bedrijven licenties bij Microsoft afnemen die zij eigenlijk niet nodig hebben? Daarom helpen we jou met licentiebeheer zodat jij kosten kunt besparen.

service

De voordelen op een rijtje

  • Verhoogde productiviteit
  • Verbeterde beveiliging
  • Gespecialiseerde ondersteuning
  • Kostenbesparing

Veelgestelde vragen

Indien een probleem niet op afstand kan worden opgelost en technische kennis vereist zullen we samen met jou inzichtelijk maken wat de kosten ongeveer zullen zijn. Pas als jij akkoord bent met de kosten stemmen we een datum af om langs te komen.

We maken gebruik van een beveiligde VPN-verbinding om toegang te krijgen tot jouw hardware en kijken alleen mee op de werkstations als dat nodig is en in afstemming met de betreffende collega. Iedereen die bij ons werkt en toegang heeft tot onze klantsystemen beschikt over een geldige VOG.

Ja, het is mogelijk om deze dienst los af te nemen. We willen wel benadrukken dat onze diensten op elkaar aansluiten en het beste tot hun recht komen als je meerdere diensten afneemt. Bekijk bijvoorbeeld eens onze alles-in-één oplossing: SecureQonnect.

Download Brochure

Interesse?

Werkplekondersteuning is onderdeel van de onderstaande diensten:
Onze alles-in-1 IT oplossing

SecureQonnect

Lees meer